NFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus.

KAS YRA ANYKŠČIŲ SOCIALINĖS GLOBOS NAMAI?
Anykščių socialinės globos namai rūpinasi žmonėmis, kuriems reikia pagalbos.
Jie turi tris padalinius:
Svėdasų padalinyje gyvena ir yra prižiūrimi pagyvenę žmonės.

Burbiškio padalinyje gyvena suaugę žmonės, kuriems reikalinga pagalba dėl psichikos sveikatos problemų.

Troškūnų padalinyje gyvena įvairaus amžiaus žmonės, kuriems reikia pagalbos dėl įvairių negalių. Čia taip pat gali atvykti žmonės trumpam atgauti jėgas ir leisti pailsėti artimiesiems.

Globos namuose kiekvienas gyventojas jaučiasi kaip namie.
Darbuotojai rūpinasi gyventojų sveikata ir padeda jiems visą parą.
Darbuotojai naudoja modernią įrangą, kad padėtų gyventojams.
Kiekvienas gyventojas gali dalyvauti įvairiose veiklose pagal savo pomėgius ir gebėjimus.
Vieni kitus gerbia, gyventojai jaučiasi kaip savo šeimoje.
Mūsų darbuotojai yra profesionalūs ir rūpestingi.

KĄ MES DAROME GLOBOS NAMUOSE:
- Padedame gyventojams susitvarkyti dokumentus, atsakome į klausimus, patariame.
- Rūpinamės, kad gyventojams būtų šilta, kad kambaryje būtų švaru.
- Visi gyventojai gauna pusryčius, priešpiečius, pietus, vakarienę.
- Nuperkame drabužius, padedame susitvarkyti kambarį, pasikloti lovą, padedame nusipirkti prekių iš parduotuvės.
- Mokome gyventojus atlikti lengvus namų ruošos darbus.
- Rūpinamės gyventojų sveikata, jei reikia nuperkame vaistų, padedame juos vartoti, užregistruojame ir nuvežame pas gydytoją.
- Padedame nusiprausti ir išsivalyti dantis.
- Kviečiame gyventojus: piešti, žaisti, sportuoti, dalyvauti viktorinose, edukacijose, terapijose.
- Siūlome gyventojams dalyvauti koncertuose, susitikimuose, kituose renginiuose ir pabendrauti su kitais žmonėmis.
ANYKŠČIŲ SOCIALINĖS GLOBOS NAMUOSE DAROME VISKĄ, KAD GYVENTOJAI BŪTŲ SAUGŪS IR LAIMINGI

PASLAUGŲ KAINA:
Ilgalaikės ir trumpalaikės globos paslaugos kainuoja 1370 eurų per mėnesį.
Jei žmogus turi sunkią negalią, tai paslaugos kainuoja 1500 eurų per mėnesį. Žmogui reikia mokėti 80 procentų nuo jo pajamų, o likusią dalį apmoka Anykščių rajono savivaldybė.
Jei norite trumpam palikti savo artimą, turintį sunkią negalią, mūsų globos namuose mokėsite 50 eurų už vieną dieną.
JEI NORITE PATEKTI Į ANYKŠČIŲ SOCIALINĖS GLOBOS NAMUS:
Kreipkitės į savo gyvenamosios vietos seniūnijos socialinio darbo organizatorių. Pas jį galėsite užpildyti prašymą socialinėms paslaugoms gauti ir pateikti reikalingus dokumentus.

JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:
Skambinti telefonu +370 381 57180

Atsiųsti elektroninį laišką.

Anykščių socialinės globos namų elektroninio pašto adresas: administracija@anyksciusgn.lt